Professional?  => vraag via het contactformulier Uw login-upgrade aan       

Klantenservice

             ♦ Producten en voorraad

             ♦ Geneesmiddelen

             ♦ Registreren en aanmelden

             ♦ Bestellen

             ♦ Betalen

             ♦ Levering

             ♦ Dienst na verkoop

Naar webshop

Uw eerste bestelling bij Medstore?

Bij online-apotheek Medstore kan iedereen die meerderjarig is de aangeboden producten -waaronder voorschriftvrije geneesmiddelen- bestellen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. 

Bestellingen plaatsen kan in alle discretie, snel en eenvoudig. U vindt hier gedetailleerde uitleg van de 5 stappen:

Menu klantenservice

vergrootglas Vind snel wat u zoekt

Snel en eenvoudig de producten vinden via 3 handige tools:

  1. De zoekbalk: via zijn krachtige zoekfuncties kunt u gericht gaan zoeken op een product, merk, trefwoord of specifieke CNK-productcode. U krijgt alle resultaten te zien die gerelateerd zijn aan uw zoekopdracht.
  2. De navigatiebalk: Alle categorieën bevat een dropdown menu met overzicht van alle productgroepen met elk hun subcategorieën. Klik op de gewenste (sub)categorie om de producten te bekijken. Daarnaast kunt u via Merken alle producten bekijken van een merk naar keuze.
  3. Via de productgroepen (klik op Alle categorieën) kunt u visueel gaan navigeren aan de hand van tegels. Klik op de gewenste tegels en vindt uw weg naar het geschikte product.

FAQ-zoekfuncties

Naargelang het type product selecteert u zo nodig ook nog de maat, kleur, aantal. Voeg het gekozen product toe aan uw winkelwagen.
Specs keuze

Op elke pagina van Medstore vindt u rechts bovenaan uw winkelwagen. Klik erop en u krijgt een overzicht van de producten waaruit uw bestelling op dit ogenblik bestaat.

Bent u professional en bekijkt u liever prijzen zonder BTW? Rechtsboven vind u op de productpagina's een BTW incl/excl-knop.

Top van pagina

 

account Account aanmaken of inloggen

Om de gekozen producten te kunnen bestellen moet u over een Medstore klantenaccount beschikken.
U kan uw account aanmaken vóór of na het vullen van uw winkelwagen. Voorafgaand inloggen bied het voordeel dat u producten als persoonlijke favorieten kan bewaren in Verlanglijst.

login mandje

Terugkerende klanten kunnen na inloggen ook een eerdere bestelling opzoeken, al dan niet aanpassen en herbestellen. Snel en eenvoudig.

Onder Account krijgt u een overzichtelijk menu voor het beheer van uw gegevens, bestelhistoriek en verlanglijst. U kan er meerdere facturatie- en leveradressen aanmaken en beheren. U selecteert daaruit zowel het facturatie- en leveradres die u voor de huidige aankoop wenst te gebruiken.

Wenst u het huidige facturatie- of leveringsadres te vervangen door een ander of nieuw:

  • Ga in het menu Adresboek en zoek het gewenste adres in de overzichtslijst of maak een extra adres aan.
  • In de overzichtslijst kiest u naast het gewenste adres voor Bewerken. Het desbetreffende adres wordt opgehaald.
  • Selecteer onderaan Gebruik als standaard en Bewaar uw keuze.

U keert automatisch terug naar de overzichtspagina Adresboek en het vorige en nieuw gekozen adres zijn van positie gewisseld.
Indien u straks opteert voor levering in een DPD pickupstore wordt het ingestelde leveradres uiteraard genegeerd.

Top van pagina

 

winkelwagen Winkelwagen controleren & aflevermethode kiezen

Ga rechtsboven naar Winkelwagen.

  • Wil u gelijk de bestelling afronden => selecteer Ga door naar afrekenen. U komt terecht in het verzendmethode-overzicht waar u de verzendmethode kan wijzigen of aanvullen.
  • Wil u de goederen in uw winkelwagen en aflevermethode eerst nog even controleren dan wel wijzigen (DPD-Parcelshop of thuislevering)?=> Kies Bekijk en bewerk winkelwagen. Na uw controle kan u onderaan kiezen voor Ga door naar afrekenen. U komt terecht in het verzendmethode-overzicht waar u de verzendmethode kan wijzigen of aanvullen:

Kiest u voor thuislevering:
DPD zal het adres gebruiken die u bovenaan de pagina selecteerde

Kiest u voor DPD-Parcelshop afhaalpunt:
U krijgt op uw PC, tablet of GSM een lijst van de buurt van het bovenaan geselecteerde leveradres met daarop de beschikbare DPD afhaalpunten. Op PC krijgt u tevens een google map te zien met de DPD-Parcelshops. Links van de kaart selecteert u het gewenste DPD-Parcelshop afhaalpunt
Wenst u een DPD-Parcelshop uit een andere regio: u kan bovenaan hiertoe één extra afleveradres aanmaken en selecteren. DPD toont dan de lijst / Google-map van die buurt met de DPD afhaalpunten. Dit eene extra afleveradres is desgewenst herhaaldelijk wijzigbaar.

Krijgt u geen DPD-lijst te zien? “No address found” : DPD herkent de combinatie van gekozen land + postcode niet. Kontroleer of er geen fout zit in uw bovenaan geselecteerde adres.

Kiezen voor afhaling:
de Medstore onlinebestellingen van particulieren (B2C) worden altijd met pakketdienst verstuurd. Afhalen is niet mogelijk. Enkel zakelijke klanten hebben de mogelijkheid in één van onze Apocare apotheken hun Medstore order af te halen, gezien de soms volumineuze pakketten bij grotere orders. Op deze aflevermethode-pagina kan de professionele klant aangeven in welke Apocare apotheek hij of zij het order wil ophalen. Wij berichten u dan zodra de goederen klaar staan.

Kies onderaan Volgende om door te gaan naar de betaalinstructies.

Top van pagina

 

securepayement Overzicht en beveiligde betaling

  • kies de gewenste betaalmethode uit het overzicht.
  • onder de geselecteerde betaalmethode verschijnt nogmaals het facturatieadres.
    Wenst u een ander facturatieadres? U kan -indien facturatieadres verschillend is van het afleveradres- de selectie Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde afvinken.
    U krijgt dan uw adressenlijst te zien om een alternatief facturatieadres te kiezen, dan wel nog een nieuw aan te maken. Kies een alternatief facturatieadres en klik op Bijwerken
  • Kortingscodes: onderaan de verschillende betaalmethodes is er de mogelijkheid een kortingscode in te geven.
  • Klik op Plaats bestelling om door te gaan naar de beveiligde betaalomgeving.

Top van pagina

 

succesd aankoop Bevestiging van uw bestelling

Het kan zijn dat de bestelbevestiging tegengehouden wordt door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Kijk daarom zeker ook eens in uw spam box of map met ongewenste e-mails. We adviseren ook om uw spamfilterinstelling na te kijken en zo nodig aan te passen. Mocht dit niet helpen of heeft u verdere vragen, contacteer dan onze klantendienst via het MEDSTORE contactformulier. Geef hierbij zoveel mogelijk info mee zoals daar zijn uw (bedrijfs-) naam, ordernummer, besteldatum,... en bestelde produkten. Wij helpen u graag verder.

Top van pagina

 

Ik ga akkoord met de  verzameling en verwerking van mijn persoonlijke gegevens.